Fotboll är bäst!

2009-08-09 kl 21:10:13 / Allmänt kommentarer - 0


Vaknade runt halv 3 & det var riktigt skönt att få sova ut.
Sen kollade jag på en jätte bra film.. Bring it on!, de är en film som jag rekomenderar kanon bra! (yy'
efter de blev de att fixa sig lite och sen till fellingsbro på fotbollsträning, Killarna tränade samtidigt idag & därför blev de att spana lite grann, Helt okonsentrerad blev man iallafall.. Efter träningen fick vi glass & sen blev de hem och duscha.
Frövi/Fellingsbro - helt klart lite bättre än alla andra ♥
Imorgon blir de att städa lite i husvagnen efter igår & sen hoppas jag på fint väder så jag kan sola och bli lite brun.
on en vecka ungefär börjar skolan & då drar jag till Danmark.. Taaggga laget! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback