Massor att göra (:

2009-08-12 kl 14:49:22 / Allmänt kommentarer - 0

Nu har jag varit i linde & fiixat ögonbrynen, nu ser dom iallfall bättre ut än när jag började haha, dom va helt rakade förut,

men nu är dom snart klara. skulle till moomo, men hon va inte hemma hon hade dragit till stan med Madde för en shopping tur, just nu gör jag inte så mycket, Dricker monster.. va nyss ute & försökte bryta benen genom att göra en massa vålter, men de lyckade att göra de utan några brytan ben ;) Ikväll blir de att spela match med 93orna & mosa killarna till ketchup.. Imorgon blir de träning hela dagen ska ut & springa och sen på kvällen träning i mariedal i frövi.
& nästa stop blir TALANG FINALEN som ingen får missa på lördag de kommer bli as kul om jag kommer dit, & då blir de att träffa hennnkke om han inte åker hem på torsdag, men de ska jag se till så att han inte gör. på fredag blir de kanske frövi & träffar Niklas, & på söndag eller måndag åker jag och Claes till Örebro & shoppar Fullt upp som ni ser, Jag längtar redan.. (yy' & förresten så har jag pimpat min mobil as snyggt i rosa hhhaha de är nått man inte får missa ;)
Mer om matchen skriver jag när jag kommer hem & lite till kanske bilder också.
 Tjingeling ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback