Regn suger

2009-08-10 kl 20:28:38 / Allmänt kommentarer - 0

Idag har man inte gjort så mycket typ städat ur husvagnen, (blää) men de behövdes verkligen..
sen när jag kommer in & skulle diska så spyr lille kurit, Asså de va fan vidrigt så då städade jag upp de & sen städade jag lite överallt, Sen började de åska & spö regna.. Och de är fettans läskigt, Men sen åt vi pizza & myyste framför tvn, De är vad jag kallar familje myys :) Imorgon blir de att träna träna träna hhhhaaha är de någon som är på att gå ut & springa så är de bara attt slå en pling, (mp'
hahha, Jag har inte så mycket roligt att skriva men jag vet att de inte är så många som kollar så jag kan dryga för mig själv hhhaha nörd er jag..
Tjjiingelingen  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback