JagälskarT

2009-08-16 kl 20:54:27 / Allmänt kommentarer - 0

Idag har jag varit på BehrnArena och tränat, lite tufft men verkligen jätte kul.I förrgår kom Lovisa hit och sov i fredags när hon kom åkte vi till frövi & träffade, Niklas, Danne & Basse vi gjorde inte så mycket men muusigt va de, hihii, Efter de så åkte jag & Lovisa hem och sen satt vi vid datorn och pratade en massa shit, somnade runt 4 när dom hade busringt klart och Lovisa hade blivit tyst.  på lördagen skulle vi upp tidigt för att kolla på Grönbo moot fellingsbro Emma, Lina & kajsa va med och spelade de blev 1-1 och mycket trevligt, efter de åkte jag för att spela match med 93orna, De gick väll bra, fick inte spela så mycket men dom vann med 4-1 och de är bra iallafall. sen åkte jag och lovisa hem för att fiixa oss för talang! vi Fick skynda oss men ammy väntade iallafall sen när vi kom dit regnade de som faasiken och håret blev alldeles krulligt där träffade vi en massa folk, Intte henke men en massa andra roliga. som när vi kom in så kom lina, emma, Kajsa & lisa myyspyys, sen kom ahmed & niklas, ajja roligt va de iallafall, sen idag så som sagt va jag på behrn. jag orkade inte skriva alla små grejer som va de bästa men ni får gissa er till de.. & imorgon så åker jag & min bror till stan & sen blir de match och träffa niklas ♥ Okejj, Puusshejs




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback