baby i'm home

2009-12-29 kl 11:58:42 / Allmänt kommentarer - 0

förlåt för min dåliga uppdatering, men mitt internet krashade. Men nu är de tillbaka!
okej så här har min vecka sätt ut;
I fredags kom Niklas hit och sov hos mig till lördagen, vi va hela lördagen och myste hela dagen, sen åkte han hem på kvällen. På söndagen åkte jag till saris och vi badade och sen sov jag hos henne till Måndag och då gick vi och åkte pulka sen vid halv 5 gick jag på fotbollsträning sen skulle jag vara med niklas men jag kunde inte för farfar är på lassaretet så vi va tvugna att åka hem till farmor. och nu idag ska jag kanske träffa niklas på kvällen om allt blir bättre.. annars träffar jag han imorgon på örebrocupen, som alla taggar till! Loveu ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback