start of something new.

2009-12-03 kl 20:32:10 / Allmänt kommentarer - 0

Jag Har börjat om på ett nytt liv nu - decemberliv,
de har väll blivit en skapligt bra början, jag ska börja med att vara mycket snällare, gladare & inte så himla tjurig som jag alltid är, jag ska helt enkelt bli en bättre person. Jag ska även sluta med allt jekla godis som jag ständigt äter som gör mig tjock, de ska jag bara äta på helger eller speciella tillfällen. Och så ska jag börja träna myckemycke mer, typ ut & springa igen & sånt. jag ska bli en biff vafan!

imorgon åker jag på twillight med min älsklings Niklas & lördag är jag på dansuppvisning, de blir toppen ! ♥


Bilden är super i know ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback