You got me thinking boy.

2009-12-31 kl 12:49:43 / Allmänt kommentarer - 1

Igår var de örebrocupen, gick väll sådär kan man säg, vi förlorade alla matchen förutom 1 för den blev lika. & dessutom va jag taggad men jag sög så jag blev bara mer och mer otaggad.. -.-'  aja men de va roligt att umgås iallafall. efter fotbollen åkte jag hem till niklas, jag hade ont överallt så vi gjorde inte så mycket bara myste lite sen åkte jag hem och tittade lite på a cinderella story och sen gick jag och la mig, Nu ska jag typ fixa mig lite sen kommer niklas och firar nyår med mig! Happy new year! ♥


Anonym

Gott nytt år ! titta in på min blogg !

2009-12-31 17:43:43 URL: http://pauuus.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback