INNEBANDU FINAL NÄSTA! (;

2009-11-08 kl 21:15:43 / Allmänt kommentarer - 0

Innebandynatten i fredags blev en stor succé först kom vi till semifinal där vi mötte 8A & dom krossade vi på staffar så vi är till final på onsdag, Lyckat! efter innebandyn gick jag hem till saris & sov vi vaknade runt halv 2 och då åt vi frulle & typ 3 åkte jag hem och städade sen runt 6 kom saris igen, och då pratade vi lite sen drog vi till frövi och handlade pizza och sen sov hon hos mig, mamma väckte oss runt 12 och då blev de bara att fixa sig sen blev de att skjusa hem saris för hon skulle träna och sen vidare till älsklingen, vi va hos honom och sen firade han farsdag med lite gott fika & sen myyespoyyeste vi litegran sen kollade vi film i det dåliga vädret & sen 8 åkte jag hem och satte mig vid datorn. Nu ska jag snart sova för jag ska upp tidigt ska till tandläkaren och laga hål, (uschÅfyy) sen skola & muntlig redovisning sen fotbolls träning & sen innebandyträning, Happyfaace
& + ett grattiiis till min pappa på farsdag, du är bbäst papsen! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback