tidsfördriv, godnattiiis!

2009-11-17 kl 21:07:20 / Allmänt kommentarer - 0
Om dig själv & din familj.


1. Vad heter du ? - Lena Borg (:

2. När föddes du ? - 25 januari -95

3. Vart bor du ? - Roockhammar - tiiep örebro! :D

4. Trivs du där ? - Naaeh, Lite ibland kanske.

5. Hur lång är du ? - 164! :)

6. Höger eller Vänsterhänt ? - Högerhänt (:

7. Hur många är ni i din familj ? - 5, Mamma, Pappa, claes, jag & Kurtiis :)

8. Vem kommer du mest överens med ? - Kurt haha (:

9. Älskar du din familj ? - Ja, oftast <3


Skola


1. Vad heter din skola ? - fröviskolan. :D

2. Trivs du där ? - Nja, ja oftast.

3. Tycker du att det är en bra skola ? - ja, de är fint

4. om nej, varför inte ? ...


Kärlek

1. Är du kär i någon just nu ? Ohjaa! :D<3

2. Om ja, vad heter han/hon ? - Nillepille! (: <3333

3. Om nej, trivs du med att vara singel ? - ...

4. Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få ? - Ja, men de va ett tag sen.. (:

5. Vad tycker du om kärleken ? - BÄST! <3

6. Tror du att du kommer gifta dig någon gång ? - I hope so.

Vänner


1. Har du många vänner? - Ja. :)

2. Trivs du med dom? - jajajja! <3

3. Är du vän med nån som du inte vill va vän med? - Nej, tror jag inte.

4. Vem är din bästa vän? - Sara tror jag. :) <3

5. Har du hatat din bästa vän? - neejnejnej!

6. Vem berättar du allt för? - Sara & niklas! <3

7. Vem umgås du mest med? - sara& niklas! <3

8. Vem önskar du att du umgicks mer med? - You know it ;(


Alkohol


1. Har druckit alkohol? - Maaby, ja -.- (;

2. När drack du alkohol senast? - Nej, de va ett tag sen.. haha i helgen ;) <3

3. Vem bjöd dej senast på alkohol? - Sara. :D <3

4. Vad var det för sorts alkohol? - Nej de va bara lite cider. :)

5. Brukar du dricka alkohol? - Haha, nejnejnej..

6. Har du druckit öl? - Ja (:

7. Tycker du om öl? - Nja, de är inte de godaste men de funkar väll.

8. Har du varit full? - -.- haha

Övrigt


1. Vad gör du just nu ? - sitter vid bloggen? (:

2. Är det kul ? - Jaa som ffaaen! <3

3. Vad har du på dig ? - samma som till skolan, looooodiiiis! ;D

4. Vad brukar du göra på fritiden ? - Vara med folk! :D

5. Tycker du detta testet var kul, eller gjorde du det bara för tidsfördriv? - Tidsfördriv mest.

6. Vad har du gjort idag? - Varit med Älsklingen<3


visste du ..?

att jag vill ha - tillbaka 7an (:

att jag lyssnar mest på - alla som pratar. (:

att jag pratar - En masssssa!

att jag inte gillar  - Jävla fitthoror precis som du!

att jag avskyr när folk snackar - en massa skit bakom rygggggen -.-

att kärlek är - den bästa känslan som finns! :D <3

att jag gillar att - vara glad! :)

att jag alltid kommer att - Älska fotboll! :)

att jag är hemligt förälskad i - Niklas :$ <3

att sist jag grät var - en dålig dålig dag -.-

att min mobiltelefon har - cp damp & laggar feeettw! ;oo

att när jag vaknar på morgonen - kommmer kurt -.-

att innan jag går och lägger mig - tänker jag & sen somnar jag typ på dirren... :)

att idag har jag - varit lodis precis som imorgon :)

att jag just nu tänker på - allt möjligt.. :)

att i kväll ska jag - Somna tidigt som alltid..


att i morgon kommer jag - att vara lodis med sarrruuut! :) <3

att jag hoppas - att allt blev som förut..

att jag verkligen vill - ha snö ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback