Springspring

2009-10-03 kl 14:12:48 / Allmänt kommentarer - 0

Idag vaknade jag tidigttidigt runt 9 eller nått -.- efter de hade jag fått en massa söta sms & de gjorde mig skapligt lycklig, sen fick jag ett till sms runt 12-1 de gjorde faktist min dag. Men sen vaknade claes och förstörde alla de glada (som vanligt) skulle på middag ikväll men de tänker jag inte göra jag orkar inte med släkten idag så idag blir de att springa som jag skulle ha gjort redan igår men ska vara lite hurtig och göra de idag.. Nu sitter jag insängd på mitt rum och tjurar & lyssnar på Håkan hellström som alltid gör mig på lite bättre humör.  Saknar sariis en massa vi har inte träffats på ett tag nu så vi måste hitta på något snart & desutom är Niklas i stockholm just nu & han saknar jag sönder! -.-


Bästavän! :)
Va tvungen med bilden :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback