ÄNTLIGEN.PÅSK.LOV.♥

2010-04-02 kl 22:18:10 / Allmänt kommentarer - 0

yesyesyes, äntligen äre påsklov, fatta om jag har längtat att slippa alla roliga människor som går och tror dom är as coola för att dom faktist är de! Nejmen igår vare nice dag i skolan, typ a-tid, språk och sen baka pizza som taggning för hanbollen som vi va as duktiga och vann och sen gick jag och sara och solade och sen och myste på picnik och då hittade vi ingen papperskorg och kastade skräpet bakom ett träd sen drog vi till kykan för att be om förlåtelse! och nu är vi nog förlåtna får vi hoppas, Amen! sen va vi där ett tag sen hem och mysa lite, nu har jag nyss kommit hem från en tuff dag hos momo med lek med mina kusiner och nu blire att njuta av de sköna lovet! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback