bmusungar ♥

2010-08-11 kl 13:01:20 / Allmänt kommentarer - 0
Okej, nu äre så att jag har varit hos lovisa 3 dagar och sen igår kväll kom niklas så ja har inte hunnit skrivit så nu kommer ett långt inlägg som ja hoppas ni orkar läsa ♥

I lördags så åkte ja till lovisa på kvällen för ja orkade inte träna, vi gjorde inte så mycket åkte till frövi sen pratade vi mest och hade massa mys,
på Söndagen så åkte ja hem ganska direkt efterosm vi vaknade sent och då åkte ja på match, 4-2 till oss btw.. sen tillbaka till lovisa då ja, sara, lovisa & marcus gick hem till nils&lars på lite chillmys, asså kvällen va rätt så lyckad de va natten som blev lite värre, dagen därefter orkade ja inte ens ta på mig kläder så ja hoppade runt halft naken där borta, sen kom miiiiin niklas dit en sväng, ♥
och igår när ja skulle hem så hade ja tappat bort min plånbok, så ja kunde inte åka hem eftersom mitt körkort låg i den, så ifall nån hittar den behöver ja den verkligen, lol -.-'
igår på kvällen kom nillas och sov här och han drog typ nyss, nu ska ja fixa i mitt rum så de blir klart, hayhay ♥




Steeekkkan med mormors glajjor

mus

Tyyymmen upp för väderet

Bästa vän ♥

Massa egobilder het brud ♥

Emo

Studsmattu

Ni är absolut dom bäst i hela världen & ja är sjukt glad att jag har er ♥
tack för nästan 4 perfekta dagar, kunde inte blivit mycket bättre. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback