Låååångt inlägg, för trevliga dagar ♥

2010-08-04 kl 14:02:14 / Allmänt kommentarer - 0
Jag har inte varit hemma på 4dar nu de är därför ja inte lagt in någe inlägg, så här kommer ett va ja har gjort.
30juli, ja sov hos niklas eftersom han skulle åka till tyskland dagen därpå.
31juli, Jag sa hejdå till niklas de va väldigt jobbigt, ochh sen drog ja med brudarna till örebro för att äta mat och gå på bio, bröderna karlsson haha, niice film, sen sov ja hos sara på natten bilder kommer sen.
1augusti, Niklas födelsedag, i miss him, ja och sara vaknade sent och vid 2 eller nått kom jacob & strompa till sara, vi snackade lite sen drog dom och jag drog också runt då, då blev de att fixa sig sen åka iväg på träning, sen när ja kom hem åkte ja och saris till Lovisa och sen iväg till högsjön för att träffa Alex, Albin & Adde, först va vi på en ö och sen åkte vi till Albins stuga där vi sov, de va väldigt roligt mycket skratt och prat hela natten, sen åkte vi till lovisa tidigt på morgonen och sen hem för att riva tapeter igen och sen tillbaka till lovisamarcus va där, ja och sara drog till frövi en snabbis och sen till lovisa igen och då hade vi chillmys med varandra, de va en ovanligkväll, sen igår åkte vi hem från lovisa vid 3 och då vare bara att fixa sig för träning och sen hem och spela lite wii, och nu så ska ja ta på mig kläder och försöka få oordning på mott rum sen ikväll match på navet, suuper ♥

Bilder kommer för ja har lagat min kamera nu (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback