Dag 01 – Om mig

2010-12-23 kl 00:48:52 / Allmänt kommentarer - 0

Lite om mig nu då, Jag heter Lena Anna Astrid Borg är 15år och bor i rockhammar (en by utanför örebro). jag bor hemma med min mamma, pappa, bror och kissekatt i ett rött litet hus. Det jag gillar mest av allt är Fotboll de är något jag verkligen brinner för och jag känner mig så glad när ja spelar, jag spelar i frövi/fellingsbro 15-18. Men även spelar ja i ett band http://www.silverpink.se där ja spelar gitarr det är roligt, men jag är inget proffs dirket, jag gör de för jag tycker de är roligt att hålla på och en kul grej lixom. Dessutom går ja sista året på fröviskolan nu, 9D kommer bli blandade känslor när ja slutar, kommer sakna alla men det kommer bli skönt att komma bort för att de händer så mycket skit hela tiden tycker ja.. Gymnasiet har jag knappt tänk på ett dugg så de tänker jag inte ens prata om troligen fotboll eller musik, får se vart sommarn vill ta mig sen. förutom skola, fotboll & musik så gillar ja att vara med mina vänner, jag är en väldigt stressig person så ja har inte så mycket s.k.d  "Fritid" men när ja har de så älskar ja att umgås med mina nära och kära speciellt min vän sara. um, Jag har inte någon pojkvän och ja ligger lite i obalans och därför hamnar jag oftast i fel spår när ja gör mina val, och det är långt ifrån bra. alltså ja skulle inte vilja ha pojkvän för jag vet att mina gränser går oftast överstyr och jag hatar att såra männsikor, därför vill jag inte ta mig in i sånt igen. Klart om jag verkligen skulle bli kär så är de väll så men inte just för tillfällt. jag är oftast posetiv och glad dock inte alltid jag har ju också pms humör ibland men inte så ofta. Jag göra oftast som jag själv vill och bryr mig inte om va andra tycker om mig, de kanske inte alltid är bra att jag gör mitt eget men de blir så för annars brukar ja ångra mig och då gör ja det iallafall.. Mitt liv är långt ifrån perfekt men jag gör de till va det blir och jag är jag och ingen annan så de är sånt ingen kan ändra på. That's life och jag ska inte klaga fan det finns faktist dom som har de värre, jag mår fint!  Om det är något mer är de bara att fråga skriv gärna en komentar eller i min gästbok vad som helst de är bara kuligt och med de säger ja godnatt för dagen, sov så sött


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback