Dag 02 – Min första kärlek

2010-12-24 kl 23:20:29 / Allmänt kommentarer - 0
Okej, alltså jag har haft många "pojkvänner" dom tidigare 15åren men de ända ja egentligen kan kalla kärlek som de blev något av måste ju vara mitt förra pojkvän Niklas Freden..
vi blev tillsammans någon gång i början av 8an och med någon paus höll vi ihop lite mer än ett år.
Jag kommer inte skriva särskillt mycket för denhär delen innehåller många minnen, men lite iallafall
Han är en väldigt snäll person och han brydde sig väldigt mycket om mig & jag är glad att jag på något sätt fortfarande har honom vid min sida, de borde finnas flera som honom.
Vi träffade första gången i skolan i 7an då tänkte ja inte speciellt mycket på honom på de sättet vi pratade nog inte ens då, vi började prata lite på sommarlovet till 8an och så träffades vi någongång också sen så blev de lilla vi hade till något stort eller va ja ska säga. Klart att ja tänker på han ibland de är svårt att inte göra de med tanke på att vi går på samma skola och de vi hade då va väldigt speciellt och höll väldigt länge, men jag är iallafall glad att vi är vänner nu förtiden och jag hoppas de bästa för hans skull! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback