Dag 05 – Vad är kärlek?

2010-12-29 kl 22:46:58 / Allmänt kommentarer - 0
Jag har alltid undrat precis samma sak, när jag ska hitta dendär "rätta personen" som ska visa sig vara min stora kärlek.. I mina ögon är kärlek den där perfekta killen som man ser och man känner direkt wow lixom, alla har säkert känt dendär känslan den är lixom pirrande i magen och man känner sig verkligen "Kär" och glad.
jag har trott mig varit kär mångamånga gånger, men har misstagit mig. det är inte alls roligt när man får känslan att vara kär och inte får något tillbaka. Man känner sig värdelös men det finns någon för alla.
Visst kärlek kan vara massa andra saker, men enligt mig är de dendär fina killen som bryr sig om och är trogen.

En riktig kille är den som tar dig i handen när han är med sina kompisar och visar att han inte skämms.
han kysser dig och säger att han älskar dig innan du somnar.
Han blir "vän" med dina kompisar, Inte dryg men inte heller tänd på dom.
Han visar sina känslor, är ärlig & tror på dig.
han gör saker med dig och visar att han verkligen bryr sig.
Skulle man hitta en kille som hade allt dehär så skulle ja inte tveka och ingenannan heller i guess? ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback