GOD JUL

2010-12-24 kl 21:26:04 / Allmänt kommentarer - 0
God jul mina söta bloggläsare
Helt ärligt va inte denhär julen något speciellt, vi kollade inte kalle anka och de kom ingen tomte till oss. Men ska inte klaga de är ju jul trotsallt, Jag tillbirngade min julafton hos mormor med henne&lasse och sen min familj -kurtis och sen familjViola va där en stund och käkade ♥
I julklapp fick jag:
massa kläder
Presenkort
parfym
strumpor
och sen sånt här nödvändigt ni vet, inte sågot speciellt men helt okej iallafall
På söndag blir de storshopping med mamma så jag får chans att handla de sista innan 2010s slut och lite stuffs såhär på reatiderna.. ♥
Nu glor ja hp - den flamande bägaren på 3an med mina föräldrar och sen ska ja väll lägga mig tidigt och imorgon lite julmat hos famo och sen på kvällen träffar jag nog min kära vän Lovisa Puss ♥
(fick bli en bild på lovisa såhär i juletider bara för lovisa är lovisa lixom och för ja är taggad på att åka skidor)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback