hej emo

2010-12-14 kl 15:42:12 / Allmänt kommentarer - 0


Idag fick jag mitt första ig, inte alls roligt och speciellt inte i matte, för de va typ de enda jag va bra på. Så de förstörde hela min dag så jag har gått i skolan en halv dag och varit emo inte okej, har nyss skrivit klart om glödlampan och hoppas att janne kollade sina mail för annars får ja ig i teknik också och de vore inte okej! sen har ja plocka upp lite på mitt rum för de såg ut som ett bombnerslag, nu ska ja ta nått att käka eftersom jag inte har käkat sen frukosten eftersom de va fisk i skolan USCH!
hoppas på att träningen ikväll går bra och sen att morgondagen blir bättre annars stannar ja hellre hemma! Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback