Jag vet inte va jag skulle göra utan dig ♥

2010-12-04 kl 23:44:45 / Allmänt kommentarer - 0

Igår sov ja hemma hos min bästavän Sara ♥ Vi gjorde inte speciellt mycket, pratade och myste mest och ja va jätte trött så ja somnade väldigt tidigt. Idag gick vi upp runt 11 eller nått och då åt vi frulle sen tog ett långt bad och övade på sångerna, (lät falsk med vi kunde dom flesta). sen fixade vi oss och drog på lucian i missionskyrkan, gick helt okej väldigt flummigt men bra ♥ Sen drog Jag, sara, jennifer, kossan, emma, alicia, amanda, tom, ilmo, petter & simon till pizzan och käkade sen hem till amanda och sjunga singstar, blev en lördag att mysa med sina vänner, helt okej! ♥

nu ska ja väll sova tidigt och imorgon en plugg och städdag, Tjingeling



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback