without you ♥

2010-12-27 kl 18:42:01 / Allmänt kommentarer - 1
Igår handlade ja lite saker i stan (bilder kanske kommer beronde påå min kamera)
Sen iväg och hämta Sara sen Lovissa ♥ när vi kom dit åkte vi dirr till pizzan och sen hem ooch frös inne på toan hos Lojs, sen vid 9 drog sara och då åkte jag och lovisa till hennes mormor där vi badade i badkar och sen sov vi ute hos lasse och hade lite skojj, idag va vi lata åt typ frukost sen åkte vi till fbro för att åka skridskor men de gick inte för vi hittade inget att åka med så vi gick och köpte mjölk och kakor på hemköp istället, nu ligger jag arg och iriterad i min säng och funderar på att göra nått om ja hade orkat.. Puss ♥

D D A N I E L L A A ♥

sv: jaa, jag tror jag kommer publicera den någon gång idag! ;D<3

2010-12-27 19:40:31 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback