Adoptivbar = ja!

2010-02-26 kl 21:10:29 / Allmänt kommentarer - 0

dagen blev ju absolut inte som planerat.. Jag hade tänkt att åka till fellingsbro och ha lite fredags men de blev inte av bara för att min mamma eller pappa vägrade skjussa mig fast dom hade lovat, precis som alltid.. så nu sitter lilla jag här och planerar att flytta hemifrån så fort som möjligt så om de är någon med ett lite skjul i skogen som är villig att låta mig bo hos sig så kommer jag direkt. nu ska jag iallafall vara emo och sitta uppe och spela musik hela natten så nu jävlar ska dom få! imorgon så får jag väll helt enkelt lifta till frövi för att fira Saris födelsedag och sen ta bussen till fellingsbro för lördagsmys, nu ska jag gå och fortsätta vara emo Puss! ♥

http://www.youtube.com/watch?v=zLAoBy7fvpM&feature=related  För söt kille!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback