vilken härlig dag! ♥

2010-02-28 kl 15:04:31 / Allmänt kommentarer - 0



Idag vaknade man upp brevid sara efter en lång och pratglad natt och sen åkte jag hem för en stund sen, skulle ha åkt till örebro för distriktsträning men de blev inte riktigt så eftersom jag är genom förkyld. igår åkte jag hem till sara runt 2 och då fixade hon sig sen kom de fullt av gäster och då åt vi och fikade lite sen vid 8 åkte vill hem till fellingsbro och träffade Kennie & Kricken vi kollade på film & skrattade, de va en väldigt mysig kväll måste jag ju säga! Kricken drog typ kvart över 11 och sen vid 00.00 sjöng vi för kennie för han fyller 15 idag och sen åkte vi typ hem halv 1, nu ska jag snart bädda ner mig i min säng och vila liite, Tack för den underbara dagen! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback