Ja, jag råkar vara emo

2010-07-29 kl 16:08:44 / Allmänt kommentarer - 2
varför ens ha drömmar när dom aldig går i uppfyllelse, varför ens tro när man vet att de aldig blir så.
Jag kommer ruttna bort i rockhammar, ni vill aldig att ja ska göra nått. bara för att era liv är åt helvete så ska ni inte förstöra mitt, tro mig ni vet inte vem ni har och göra med ni kommer få skit tills ni inser va ni håller på med. Dehär är de sämsta sommarlovet i hela mitt fucking liv, ja har inte gjort nånting. Ni kan suga min stora kuk för ni får mig aldig som ni vill ha mig.  Ni har gjort mig riktigt jävla illa

Nathalie

Jag håller med dej om att det här är det sämsta sommarlovet. Jag har heller inte gjort ett jävla skit, vem fan finns det att vara med i frövi?! Det ända jag gör är att gå runt hemma!

2010-07-29 19:43:40 URL: http://nnathis.blogg.se/ -

Jag ! (:

Nej eller hur, å sen äre så jävla dåligt väder också, de är sjuukt surt :S

2010-07-29 22:51:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback