Bara för att jag råkar vara bäst ♥

2010-03-13 kl 13:14:01 / Allmänt kommentarer - 0

jag kom nyss hem från komfiramationen, jag va så jekla duktig och kom försent och helt ofixad typiskt mig, jag hade kollat på lappen vi fick och då stog de att vi skulle konfirmear oss klockan 11 och så trött som jag va läste jag inte högt uppo då de stog att själva samlingarna va kl 10 så jag åt en lååång frukost kl halv 10 sen borstade jag tänderna i min egna snigel fart sen smsar kennie mig och frågar va jag gör jag jag svarar typ inge, durå och han skriver är på väg till konfirmationen, då tänkte jag vafan han bor as nära ju och sen inser jag att de börjar 10 så jag hoppar i kläder och sen vare bara att åka iväg med mitt morgon krull som är alltid lika fint (a' Men jag kom bara en kvart sent (y' och nu ska jag gå och tagga upp mig för ikväll då de är melodifestivalen och sara mys! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback