Momo mys! ♥

2010-03-11 kl 21:53:13 / Allmänt kommentarer - 0

Vilken perfekt hemma dag vill jag bars säga, den här dagen har inte varit som alla andra. först blev jag väckt vid 11 vilket inte va lika bra men då gick jag upp och åt frukost som jag inte har gjort på länge och sen åkte jag och mamsen först och handlade lite och sen till momo, hon va väldigt saknade men fortfarande lika söt! sen va vi där ganska länge och när jag kom hem fick jag för mig att baka cupcakes och då gjorde jag de, jag har inte vågat smaka för dom blv inte som dom skulle men de rosa uppe på va iallafall väldigt sött, sen har jag skrivit färdigt min brorapport också som jag måste in till skolan och lämna men de får jag fixa lite för jag visar mig verkligen inte i skolan än, de får helt enkelt bli på måndag, nu ska jag lägga mig i min säng och spela lite guuuurra! Chacha ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback