snönej (a****

2010-05-14 kl 22:41:12 / Allmänt kommentarer - 0
Hej bloggen, igår va jag i fellingsbro på tjejmys med emma, lina & sara vi bastade och hade lite "spa" mys, och sen får idag gick vi upptidigt för att hinna kolla match men så blev de inte så vi gick runt lite i fellingsbro och sen åkte jag till linde och hälsade på farmor & kollade på farfar, han mår super bra så alla vet. sen nu när jag kom hem började jag plocka upp lite på mitt rum och försökte lägga upp en bild, fast näe eftersom min mobil inte vill komma in i dator sug kuk på de, imorgon stan för att kolla klänning med min bästis, kommer bli kaaauun ♥ Gammalbild bjudes (:




& jag glömde att säga att jag ääägggde skjärten i torsdags så nu har jag bara 2 repetitoner kvar ett prov i örebro och sen stadskörning kvar sen får jag mitt jävla körkort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback