Acne = USCH!

2010-11-10 kl 19:31:05 / Allmänt kommentarer - 0
Hej, idag har jag varit i skolan rätt segt men med mycket bus som alltid, igår fick ja tillbaka mitt hemkunskapsprov, VG och sen mitt fysikprov G+ rätt okej för att va mig, hähä.. sen åkte ja hem en sväng sen till lilladoktorn för att kolla mitt ansikte med tanke på att jag har fått acne riktigt hemskt faktist har alltid varit lite ofräch osv men nu äre verkligen äckligt så ja åkte och kollade de och fick en bra cream som ja ska använda varje kväll som ja hoppas fungerar, egentligen måste ja gå utan smink men de får ja börja med efter fredag & så får ja inte sola så jag lär bli blek fram till jullovet haha, så på måndag får man ni vara redo för den osminkade sanningen, haha! Kyss

Vi får hoppas de blir bättre annars vet ja inte va jag gör.
nu tar ja mig min sista solning på ett bra tag, hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback