DennisDennis, jag vill prata med dig Dennis! ♥ OSV

2010-11-23 kl 22:03:18 / Allmänt kommentarer - 0
Dagen började fett bra, jag försov mig rätt skapligt och då vare bara att hoppa i första kläderna och dra såg ut som ett troll i håret och hittade inget linne så ja gick i min svarta lodis dress helt eneklt, fett ful men helt okej skönt imorgon hoppas vi på bättre, i skolan blev de ju inte så lyckligt fick inget gjort och de va nog ingen som lät mig va så fick inte så mycke gjort heller, men sen träning helt okej biff är ja också! nu ligger ja naken i sängen och glassar, helt okej skönt! :D
nej nu slutar ja driva och kommer tillbaka till mig själv imorgon örebro dirr efterskolan, TAGGGAT! ooch sen ska jag väll börja packa to partyyy! weeiiho! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback