3

2011-08-09 kl 12:33:50 / Allmänt kommentarer - 1
Idag gjorde jag något riktigt busigt, jag slutade nu hihi!
Jag har bara så sjukt mycket att göra dom här t r e dagarna innan flytten.
Nu ska jag packa de sista det mesta som är kvar & sen ska jag träna och sen Viktor.
Imorgon kommer Saris hit hela dagen och sover hos mig och sen på torsdagen tränar och sover jag i fellingsbro igen & på fredag after work bär det av med bil & släp till min lägenhet, Weeiho guld!


Hellre ledsen med dig, än glad utan dig.

DANIELLA - photography & design

sv: ja, de kan jag göra Lena :) Jag vet att du har frågat förut men då blev de aldrig av tackvare först skolan sen flytten, men ska försöka hinna med det :) Skriv till mig på msn nån dag (: <3

2011-08-09 22:02:15 URL: http://ddaniellaa.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback