Alla ♥ dag, 14/2

2011-02-14 kl 12:23:07 / Allmänt kommentarer - 0

Alla hjärtansdag de känns rättså överskattat nu för tiden,
förut gjorde man alltid små söta kort och visste att man skulle få tillbaka något litet också.
Nu för tiden är de precis som en vanlig dag, man går till skolan och om man har tur får man höra ha en bra alla hjärtans dag, och dessutom känns de lite världelöst för att de är på en måndag man vill ju ha de på en helg och ha någon speciell person att dela dagen med och mysa till de lite extra. + att jag vaknade med feber, jag brukar jämt bli sjuk vid sånna här dagar, jag kunde knappt andas och min hosta kommer förstöra mina lungor och jag pratar som en man. inte ens kul längre så ja stannade hemma från skolan idag och får väl försöka orka mig dit imorgon eftersom ja har kemiprov.. -.-' snart ska ja åka till lilla doktorn, (dom lär ju snart veta va jag heter utantill är ju rättså standard där nuförtiden). och sen ska ja väll starta lite sims och spela fett på min alla hjärtans dag, hihi ha en bra alla hjärtans dag alla underbara ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback