Dag 11 – Mina syskon

2011-02-14 kl 20:53:40 / Allmänt kommentarer - 0
Claes Borg, de är min storebror och jag vet att han inte direkt läser min blogg så jag kan iprinsip skriva hur elakt och taskigt som helst om honom men de ska jag inte göra för jag vill inte ljuga. Han är nog den som vet absolut mest om mig i min familj, jag berättar de mesta jag vet för honom, eller ja inte allt dock men i största del, han betyder väldigt mycket och jag är otroligt glad att just han är min storebror, han ställer nästan alltid upp på mig och jag skulle inte vilja ha någon annan storebror förutom han, visst han är ofta väldigt elak och slår mig minst en gång om dagen men när det gäller något stort så vet jag att han finns där och de är de jag faktist bryr mig om. Min storebror är faktist den bästa ♥





Big love ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback