HALLSBERG ♥

2011-02-06 kl 22:11:50 / Allmänt kommentarer - 0
och drar va jag har gjort lite snabbt i helgen, I fredags cup med 96orna och vi vann ;) sen sov ja hos jossan och vi soov väll nån timme eftersom vi kom hem 2 sen åkte vi på cup på lördagen vid halv 7 och då vann vi 2 och förlorade 3 helt okej va typ helt död och min rygg är helt av idag, dessutom fick ja träningsförbud så de innebar ingen träning för mig idag. idag har ja typ gjort färdigt mitt optikhäfte och skrivit min engelska..
Och bäst av allt, Jag har fått elitlicens i hallsberg på alleskolan! :D så nu ska ja nog göra mitt val antingen handel eller estet! så jälva nöjd tjej ligger i min säng just ikväll! ♥
'
typ sådär glad ja! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback