Dag 06 – Min dag

2011-01-09 kl 21:29:08 / Allmänt kommentarer - 0
okej vi börjar väll från 00.00 då minns jag knappt någonting, jag va på fest hemma hos nils&lars Iallafall och vips så va klockan typo halv 3 och jag sov i deras soffan medan alla andra va på övervåningen, jag ville bara gå hem sen kvällen började och typ vid halv 6 fick ja med mig sara&lovisa hem, då vare bara att tvätta bort sitt smink och sen lägga sig en en varm och go säng, jag va extremt ledsen så därför sov ja på kanten (jag är en mitten sovare) jag hatar att sova på kanterna bara de skrämmer mig lite, aja jag kunde iallafall inte somna förens typ 9 då jag hade insett vilket misstag jag är och sen vaknade jag 10 av att jag va kallsvetttiis och mådde helt uselt, typ vid 12 vaknade dom andra och då sa jag och sara hejdå  Lovisa som åkte till kalmar, och sen hem med sara sen hem och lägga sig min säng, skönt.. och även då hade kurt smetat bajs på golvet och sen lagt en korb under bordet för hans låda inte va tömd, så jävla äcklig så mamma fick torka golvet idag, men dom blev ju iallafall rena menmen,  vilketfall så kunde ja naturligtvis inte sova och därför lyssnade ja på lite musik och fasnade framför msn ett par timmar, när de mesta löst sig fast kanske inte till de ja ville så gick ja ut och sprang med lite musik i öronen, måste bara säga att de är något sjukt skönt att bara springa och ha musik man får tid att tänka på massor av annat, skönt sen ringde saris och då pratade vi ett tag sen hem och duscha och nu har ja kollat kläder och ligger i sängen och ska nog se om ja kan sussa. ungefär så såg min dag ut, inte exakt men ungefär, imorgon skola.. fyfan menmen jag har blibit en ny person så nu ska fan mina betyg höjjjaas, puss ♥

Ehy bajskurt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback