Dag 07 – Min bästa vän

2011-01-11 kl 21:58:29 / Allmänt kommentarer - 2




Sara Carina Arvidsson

Det är mina allra bästa vän och de finns ingen som henne, Hon ställer alltid upp till tusen och hon verkligen bryr sig, Hon är lite som en mamma som mig som alltid finns där när man behöver henne och säger alltid som de är.
Utan henne skulle ja garanterat inte vara den jag är idag, hon har hjälp mig massor på vägen hit och jag finns alltid där vid hennes sida vad som än händer!
Sara är den som verkligen vet allt om mig till och med mer än jag själv ibland och i alla mina jobbiga tider finns hon verkligen även om hon själv har de svårt så känns de som om jag går i första hand och de glädjer mig, de borde finns fler som henne. vi träffades när vi började 7an då vi hamnade i samma söta klass och efter de blev vi ganska dirket nära vänner, Vi har gått igenom de mesta tillsammans gråt& skratt och har gjort både bus och annat och jag hoppas att de alltid är vi för utan henne vet ja inte va jag skulle göra, jag skulle vara vilsnare än va jag är nu och de vore inte okej, så jag vill bara säga en sak, jag är glad att jag har dig & jag älskar dig mer än de mesta annat här i världen. ♥


din bästa vän <3

jag är glad att jag har dig, du får mig att må så bra, kan dela allt med dig! jag älskar dig min vän<3

hoppas vi håller ihop mycket länge :D

2011-01-12 19:38:01 URL: http://saracarvidsson.blogg.se/ -

Anonym

jag är glad att jag har dig, du får mig att må så bra, kan dela allt med dig! jag älskar dig min vän<3

hoppas vi håller ihop mycket länge :D

2011-01-12 19:38:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback