Dag 09 – Min tro

2011-01-15 kl 23:19:48 / Allmänt kommentarer - 0
Hum asså tro, va jag tror på eller om jag tror på gud och sånt? äsch ja kör båda! :D
helt ärligt så tror ja väll på gud eller asså jag är inte super kristen och går till kyrkan och så men ja tror bara att de finns någon där uppe som håller koll på mig och de är dit jag kommer när jag dör förhoppningsvis, så tror jag!
men min tro alltså på livet är att de finns någon för alla i världen, man kanske inte hittar den förens dagen före man dör och så men de finns ändå någon för alla de är va jag tror och hoppas iallafall.. ♥
Jag orkar inte skriva såhimlans mycket för jag har inte någon mer speciell "tro" än de jag har skrivet, förutom att jag tror väll att livet ska flyta på och att allt jag gör har en mening, fast jag inte har kommit på den än.  Godnattis ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback