Gymnasie förslag? (a)

2011-01-16 kl 20:44:32 / Allmänt kommentarer - 0

that's you who makes me smile.

Idag har jag funderat på va jag ska göra för gymnasiumval och har starkt börjat fundera på typ ekonomi på wadköping.. låter rättså okej helt klart vill jag gå hallsberg om ja kommer in tror ja och nästa fredag ska jag på provintreljuv för Jb men jag är nog den som är mest lost jag har nästan ingenaning om va jag ska gå, sen iallafall möte med fuutbollen haha, om allt blir rätt så blir de 5träningar i veckan och de hoppas ja på weeiiho, ingenfritid! ♥
aja tror jag dessutom att vi har betällt löshår från någon random sida som jag skulle prova med och om de blir bra får jag min älskling från happyhair, De längtar vi till..
Och imorgon peddaeftermiddag och sen reeepar sp!, NIICEbruu! Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback