Hihi, hello cutiepaj ♥

2011-01-22 kl 16:24:45 / Allmänt kommentarer - 0
Igår en extremt jobbig dag iskolan eftersom vi har knappt några raster.. när ja kom hem fixade ja mig lite och sen låg jag och vilade ungefär hela kvällen sen vid halv 11 åkte ja till jossan där vi, Alicia, Sara & Danni gjorde massa bus, huhu bilder får du säkert se på Alicias facebook, Vi spelade vattenpoker ungefär hela natten och sen gjorde vi lite annat bus, chattrollette.. haha! aja Jossan somnade i soffan och sen vid 6 så gick vi andra upp och sussade i sängen, myspys sen hade alicia gjort frulle tills vi vaknade vid 9 och då vare att skynda sig sen träna, haha.. så jävla hurtiga va vi så vi sprang till träningen..  nu har jag legat as trött i min säng och funderar på att göra något vettigt måste städa mitt rum och sånt men de får gå fort så jag chillar livet så får vi se vart kvällen leder? ♥ Puss


haha, klockren så här känner ja mig, x10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback