hopeless

2011-01-13 kl 20:34:08 / Allmänt kommentarer - 0
dagen började med att ja försov mig så ja fick helt enkelt ta på mig första bästa kläderna något mer orkade ja inte, och de fick bli pyamas! ♥ och sen käka lite frukost fort och sen skynda till skolan, dagen va lång och trälig och inte speciellt nice så jag som vanligt chillade runt, och när ja kom hem gjorde ja för första gången mat, haha jag lagade spagetti och köttfärssås helt på egen hand, jag känner mig riktigt bra! sen gjorde ja kemi läxan och sen ut och gick en svängis med agge och nu har ja nyss duschat och ska plocka fram lite tills imorgon!
och imorgon drar jag och min jääätte söta famlij på bio, aja Pusss ♥
Btw så är de typ 12 dagar kvar tills ja fyller så jag lär komma på något bra att önska mig hihi (A)


you don't need me, you used me. fucking fuck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback