HippHipp hora ♥

2011-01-25 kl 22:02:21 / Allmänt kommentarer - 0
Igår hela vanlig skola sen linde som vanligt, vi spelade in trummor och måste säga att david är azum!
Sen kom sara hit och hon sov här myysi sen idag blev jag 16! :D och de innebar att jag övningskörde till skolan, visst är inget proffs men kom dit och hem och de är huvudsaken.. sen åkte ja på träning en helthelt vanlig dag bara! ♥
I födelsedags present fick ja typ Ett täcke och lite småsaker av mina föräldrar och sen så lite i efterskott som jag skulle vara med och välja de skriver ja ut sen va de va, suprised sen fick ja imorse när jag vaknade en deo och bodylotion av min bästaste vän och sen på träningen några porriga underkläder av käraste kossan& Alicia.. haha blev lite generad men dom va väldigt fina.. näe nu ska jag ta tag i livet och sätta lite fart.. Puss babes ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback