De händer alltid samma sak

2011-01-06 kl 23:06:08 / Allmänt kommentarer - 0
efter att ha tränat med 96orna i tisdags så kom Lovisa då gick vi och spöade uffe & Agge på basket i hallen och sen kastade lite gris, sen gick vi och chillade i en varm dusch hos mig, sen ut en sväng och gick hem typ halv 1 sen på onsdagen upp as tidigt och spela cup, vi kom 2a och jag gjorde fan 2 mål haha de har ja inte gjort sen jag började spela för frövi tror ja, haha! aja, de gick väll helt okej och sen mc donkan (jag va fan duktigt inte ens där drack ja cola) sen hem med lovisa igen och då gick vi till Pettson och tittade lite film och myste lite. sen hem typ 3 och då slocknade vi ganska direkt sen gick vi upp halv 2 och då körde vi hem lilla lovisa sen iväg på kalas och igen så va ja duktigt och drack bara vatten, alltså mitt nyårslöfte kommer ja fan klara! jag är en viking! :o ♥
Nu tar ja nog en skön dusch och sen lägger ja mig i sängen och tänder ljus, puss ♥






Lite smått fina, ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback