16:18 hihi

2011-07-08 kl 16:19:03 / Allmänt kommentarer - 1
GAASH!
När jag kom hem från båstad låg intagningsbrevet där på bordet,
JAG KOM IN PÅ MIN SKOLA! :D
& det betyder att jag flyttar i början av augusti!

Det finns bara en sak kvar jag vill & det är att flytta! jag är så sjukt taggad.
Bara känslan av att tänka på det går inte att beskriva.
Att få komma bort från allt det gamla och komma igång med något nytt gör mig så sjukt glad.
JAAAAAAA !


mina bästavänner♥




Nathalie

Flyttar du till en lägenhet som är i ''samband'' med skolan du ska börja på eller har ni fixat den själva? Ska du bo själv? :)



Sjukt kul, vill också flytta! :o

2011-08-04 20:48:20 URL: http://nnathis.blogg.se/ -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback