23:36 BILDER @ ÖVERALLT PÅ FB

2011-06-11 kl 23:36:40 / Allmänt kommentarer - 0
Ojojoj, har inte bloggat på hela veckan nu så nu kommer ett kort.
I tisdags bio med min fina klass, super bra och mysigt va de!
I onsdags flaggan då vi kom sist och sen lärar match som vi förlorade och sen match som vi vann med 5-3
I Torsdags avslutning, först lite klasskamp och sen mot kvällen en fin kyrk avslutning och sen en skön lärarmiddag, måste säga innan jag slutar att jag älskar alla underbara människor som har gjort mina 3 bästa år möjliga!
& igår först på student till min kusin ronja och sen mot kvällen lite avslutnings fest, trevligt fast de inte blev som förväntat! blev rättså sen inatt tror jag och sen match idag, gick inte alls bra 6-2 de sög ju. Nu ska jag nog krypa ner i sängen eftersom jag inte har sovit speciellt mycket någon av dom här dagarna, Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback