20:47 CHALLALALA

2011-06-25 kl 20:47:58 / Allmänt kommentarer - 0
NU KOMMER EN ETT SPUER LÅNGT INLÄGG ♥
Fredag så började örebro cupen, gick ritkigt bra, första matchen 2-0 & andra 1-1? tror jag.
Lördag var andra dagen och då spelade vi också två matcher tror jag, 2-0 och sen 2-1 eller nått
Söndag då blev det bara en match, 2-0 kanske och det innebar semifinal mot KIF, även fast vi förlorade med 8-1 så gjorde vi iallafall 1mål och det funkade fint för min del! på kvällen sen sov Sara, Emma & Lina hos mig för att vi sedan på Måndagen skulle åka ner till kalmar för lite överraskningsfirande till våran bästavän, Lovisa pull.
Måndag blev det en lång bil färd till kalmis och sen vid 11-12 letade vi på lovisa för en födelsedagssååång! sen till stugan för att sova
Tisdag henne födelsedag ♥ då åkte vi ganska direkt efter duschen till henne där vi fick träffa hennes vänner & sen lite tårta & sen fest på öland som inte blev som planerat men kul iallafall!
Onsdag vi gick lite på stan och sen åt på en fin resturang sen åkte vi tillbaka till stugan och åkte lite trampbil, grillning & sen GAMEmode! men somnade ganska sent typ halv 3 och då på
Torsdag en låång bilväg hemåt, massa mys sen när jag kom hem städade
Midsommar fredag gick upp tidigt för att åka traktor sen dansa runt stången sen masssaa kusin & släckt mys sedan på kvällen gick man ner några steg på gatan och sov där för natten, nu har jag precis duschat & kollat på patrik isaksson och ska nog ta på mig kläder och kila iväg, KYSSSSS ♥
Bilder koommer sen? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback