Önskar de vore du

2011-03-09 kl 18:29:58 / Allmänt kommentarer - 0
Hihi, har inte bloggat sen i lördags :$
I söndags vilade jag bara & sen tränade ja och kollade bigbrother..
Måndags skola sen Linde och repa den nya låten sen lite mys och på söndagen så va jag med agge och marcus och spelade lite wii.. sen tränade ja lite och lyckades skjuta en boll i huvet på mig själv, har nog aldrig haft så ont så dörför blev de sängen för min del sen idag orkade ja inte missa skolan så ja sa att allt va fint och gick iväg iallafall nu har ja väl lite ont men förhoppningsvis går de över tills helgen, nu ska ja plugga till prov och sen skriva klart min bokredovisning, puss ♥

Klämmer in med en blond goóing ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback