Tröstshopping

2011-03-13 kl 17:57:25 / Allmänt kommentarer - 0
hej, idag tvingade ja in min mamma till stan så jag kunde trösthandla lite nya träningsgrejer som ja behövde.
men är inte helt nöjd för de är jag aldrig. gick i alla möjliga affärer och när vi åkte till stadium hittade ja mina älsklingar i storlek 40 & 44 så gick och frågade om de fanns mindre men dom minsta va 38,8 fatta om man blir arg om saknas 1 storlek och dom gjordes inte ens i tjej modellen! jag undrar bara vilken kille skulle vilja springa runt i rosa skor, inte någon tror ja inte men aja skulle vilja stämma bolaget men sket i det och köpte likadana i svarta
inte alls lika snygga men får duga för stunden!
Va jag köpte mer skriver ja senare för ja ska ta min vilopaus för dagen nu.. Puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback