22:41 du blev lika bortblåst som vinden

2011-05-20 kl 23:41:41 / Allmänt kommentarer - 0
Match i onsdags som mina brudar spelade gick kanun ju, 4-3 och de menar kvar i serieledning! och förhoppningsvis kan farbror doktor ge mig dunder medisin så jag kan vara fit for fight till matchen på onsdag! hihi igår inget speciellt och idag åkte vi och kollade lägenhet till claes, hihii blev ett direkt köp och därför flyttar han den 1 juli, klart jag kommer sakna gossen, men de säger vi inte till han, hihi! sen lite nora glass och sen åkte jag och min mamma till marieberg och köpte lite smått och gott, men som alltid kommer jag inte hitta någon klänning, blir less! menmen imorgon kommer lilla Sarut hit och så åker mina föräldrar bort för kvällen så på dagen blir de plugg och sen mot kvällen ff alltså lena & sara buus, huhe.. nej nu hörs vi imorgon kanske, puss ♥


Ehhhh skola?


& jag hejar fasiken på min chrills,
gillar gurkki men denhär killen steker!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback