18:09 Tillängnat alla killar

2011-05-05 kl 18:08:47 / Allmänt kommentarer - 0
HAHA! jag måste bara säga att jag har fått nog med den här "killar" grejen.
En gång hade jag en kille, faktist den ända killen jag nog kommer att ha tyckt om helt och hållet, Han blev helt knäckt när de tog slut och de gick bara inte
efter fick jag tag på en kille som va helt usel alla fattar nog, som jag trodde gillade men nej verkligen inte, jag va nog bara kär i ordet kärlek, haha patetiskt! nej & sen insåg jag att han höll på med alla tjejer (desperat & han tar allt han kan få) & de roliga va att tjejer pratar så nu vet nog alla vafan han håller på med! usch han lär få HIV, skabbiga jävel! Senare träffade man någon som man igen trodde att man gillade men nej de tar jag verkligen tillbaka, de funkade inte elak var nog rätt ord & dessutom kan man väl inte tända på en 16årning?. & därför orkar jag inte köra pojkvännsgrejen den funkar inte för min del & jag längtar tills jag börjar hallsberg och flyttar om sådär 3 månader, sjukt skönt att komma iväg!
Och innan jag slutar dehär arga inlägget måste jag tillägga att alla killar jag har hållt på med, inte bara dom här tre utan alla har typ tänt på mina bästa vänner och frågat såhär små frågor "på skoj".
Hörrni killar dehär är inte okej, lär er!
Jag kanske inte är världens bästa flickvän men de är kanske inte de jag är uteefter, jag vill kanske också bara ha kul & driva med er precis som ni har gjort med alla andra, Jävla hivbärande jävlar, hoppas ni hamnar i helvete & jag tänker fasiken gå & bli lesbisk!

(jag skrev inte därhär specifikt till någon utan jag hoppas alla tar till sig & verkligen kan fattar att tjejer leker lika mycket som killar kan göra & de är typ de jag har gjort hela livet förutom en gång)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback