140911

2011-10-14 kl 13:04:55 / Allmänt kommentarer - 0
Oj va veckorna går något sjukt fort!
i tisdags minns jag inte rikgit vad jag gjorde och i onsdag va jag på gymmet i skolan och fick fetaste träningsverken och sen kom viktors syster över på lite fika och kort spel! sen igår lite kortspel med Amelia, Sandra & ellinor och sen massa mys med min fina pojkvän som troligtvis flyttar in med mig på måndag, lovely ♥
Idag kommer saris hit, de va länge sen så munnarna kommer nog gå i ett, hihi ska bli super skönt!
& imorgon kommer Amelia hit på lite förfest och sen åker vi tillsammans till gymnasiefesten och röjer och sen åker vi hem och sover, blir asbra! ♥

min livskraft & jag älskar dig ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback