fullt upp

2011-10-10 kl 16:12:48 / Allmänt kommentarer - 1

veckan har varit fullsmockad och det är därför jag inte har bloggat något, I trodags när jag kom hem städade jag massa och sen bakade jag en failad kladdkaka sen i fredags var det hallsbergsmarknaden så jag hade brudarna med hit tills vi skulle stå där och sen kom m&p hit och sov med lite fredagsmys på kvällen framför idol, på lördagen hade vi öppethus i skolan (träligt) och sen en lite sväng till stan och köpa skor sen hem till mamma och pappa igen där spelades massa kort vilket jag va typ bäst på med familjen och viktor ♥ sen på söndagen upp tidigt för att åka till boda borg med claes, viktor, Elin, Jonas, Patrik och ida! mitt lag vann självsligt! huhu och nu har min gulleplutt precis kommit hem så nu ska jag mysa lite med honom och sen åka och träna tjingeling ♥ 


Anonym

Lena, Ditt lag vann inte. Vi hade en stämpel mer :P haha

2011-10-13 18:57:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback