helg snack

2011-09-04 kl 18:30:56 / Allmänt kommentarer - 0

Helgen blev allt utom som planerad. I fredag åkte jag först till mamma & pappa för lite familj mys men då lyckades jag bli övertalad att åka till vadstena istället och blev kvar där under natten. kom hem till frövi vid 4a och då kollade jag på derbi med pappa & claes och sen vart jag tvungen att åka hem på middag med lite fin främmande, på kvällen sen slocknade jag som ett ljus i soffan och idag har jag spelat en pinsam match, 9-0.. men jag stog i mål dom 10 sista och jag höll faktist 0an! nu har jag nyss varit i stan med mammi och handlat lite behövligt och nu ska jag snart kolla på idol och sen kommer min pojke hit och sover, Puss ♥

världens finaste ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback